
Ålesund Kommune
Kontakt oss
Kontakt salg
Telefon : +47 900 78 210
Epost : post@tellu.no
Support & service
Vår Supportportal
Telefon : +47 672 112 40
Epost : support@tellu.no

Adresse, faktura og andre henvendelser
Besøks og postadresse:
Lysaker Torg 15, 1366 Lysaker
Generelle henvendelser: post@tellu.no
Faktura: 917519919@autoinvoice.no


Ålesund Kommune


Ålesund Kommune

Ålesund Kommune

Her er overskriften
I Ålesund kommune har implementeringen av velferdsteknologi bidratt til økt trygghet for brukerne og en mer effektiv arbeidshverdag for deres helsepersonell.

3 problemer og våre løsninger
helsepersonell, og forstyrrende for brukeren.
hvis en bruker faller, forlater sengen eller beveger seg ut av rommet.
helsepersonell, og forstyrrende for brukeren.

helsepersonell, og forstyrrende for brukeren.
helsepersonell, og forstyrrende for brukeren.

helsepersonell, og forstyrrende for brukeren.
helsepersonell, og forstyrrende for brukeren.
helsepersonell, og forstyrrende for brukeren.






helsepersonell, og forstyrrende for brukeren.
helsepersonell, og forstyrrende for brukeren.
helsepersonell, og forstyrrende for brukeren.
helsepersonell, og forstyrrende for brukeren.

– Det har gitt oss bedre oversikt og redusert arbeidstiden betydelig!
Anders Weltzin Opdahl, Rådgiver for velferdsteknologi i Ålesund kommune
Hvorfor velge TelluVision for Hjemmeboende?
TellusVision for hjemmeboende er en videreutvikling av løsninger Tellu har utviklet, levert og perfeksjonert gjennom samarbeid med norske kommuner og bransjeledende utstyrleverandører over en årrekke.
Resultatet har blitt en kompakt, enkel, høyteknologisk og fremtidsrettet pakkeløsning som vil sette en ny standard for digitalt tilsyn i norske hjem og institusjoner.
Fordeler for brukerne
- En perfekt balanse mellom tilsyn og privatliv
- Enkel kommunikasjon med hjemmesykepleien og støtteapparatet
- Mulighet til å bo hjemme lenger
- Sikker lagring og journalføring av viktige data
- Reduserte behov for lege- og sykehusbesøk

Fordeler for ansatte
- Meget enkel installasjon og tilkobling
- Meget lave driftskostnader
- Automatisk varsling ved fare eller hendelser
- Mindre reisetid og bedre planlegging av besøk/rutiner
- Omfattende fristilling av tid og ressurser
- Meget lav grad av feilvarslinger takket være gode kameraer og sensorer, smart KI-teknologi og sikkerhetsmekanismer
01
Alle data, logger, handlinger og applikasjoner. På ett sted.
Oversikt over teknologier, enheter, brukere, rådgivning, konsultasjon, alarmer og utrykninger, lover og regler, journalføring, ansatte og ansvarsområder og bestillinger via én enkel applikasjon.
01
Mer tid til omsorg
Vi frigir tid som ellers brukes til rutineoppgaver, slik at du kan fokusere på det som betyr mest. Ikke mindre, men mye mer effektiv omsorg.
01
Sømløs kontakt med både brukere og ansatte
To mobilapper; en for brukere og en for ansatte, gjør kommunikasjon, konsultasjon, arbeidsoppgaver og påminnelser oversiktelig og enkle å gjennomføre.
04
Sikkert som banken
Tellu er ISO 27001-sertifisert og følger strenge krav til personvern og informasjonssikkerhet. Det er en del av verdighetsløftet vårt.
05
Bærekraft på alle måter
Tellu er Miljøfyrtårn-sertifiserte, noe som betyr at vi tar miljøansvaret vårt meget alvorlig. Men like viktig er den menneskelige bærekraften: Vi bidrar til en mer oversiktelig, kontrollert, enklere og individtilpasset arbeidshverdag for helsearbeidere. Begge deler er like viktig.




