EN ENKLERE HVERDAG.
EN TRYGGERE HVERDAG.
EN VERDIG ALDERDOM.
Mødre. Fedre. Søstre. Brødre. Medmennesker. Ingen ting, ikke noe, er mer verdifullt.
Medisinene blir bedre, vitenskapen jobber utrettelig og mengden kunnskap vokser ustanselig. Bevisstheten likeså. Men det er ikke verdt så mye dersom rammene for hvordan vi forvalter det, systemene for hvordan vi behandler det og teknologien vi flytter grenser med ikke plukkes fra øverste hylle.
Der er der Tellu kommer inn.
Vi kombinerer tiår med erfaring innen utvikling og utrulling av teknologiløsninger som gjør oss i stand til å ta bedre vare på de som har tråkket stiene for oss, og som fortjener alt vi kan gi dem av trygghet, omsorg, omtanke og verdighet.
For å kunne gjøre det, trengs det et klarsynt og systematisk arbeid for å gjøre omsorgsarbeid mer effektivt, skalerbart og tillitsvekkende. Men et er ikke alt. Det trengs også et ekte ønske om å skape positive samfunnsendringer.
Tellu har begge deler.
Med kalde hoder og varme hjerter
Å være motivert av å skape en bedre hverdag for de stadig flere hjemmeboende og eldre i samfunnet vårt er nesten selvsagt.
Men Tellu har også en misjon - et selvpålagt og forventet mål som både vi og kundene våre måler oss mot: Å kombinere myke og harde mål for faktiske resultater.
Det krever mer enn bare gode intensjoner. Daglig drift av helsetjenester handler ofte om harde fakta; tid, penger og budsjetter, tilgjengelig utstyr, kvalitetssikring, gode kommunikasjonslinjer, teknologisk fremsyn, kompatibilitet og stadig større krav til effektivitet.
Vår misjon: Vi skal tilby omsorgsarbeidere verktøy og rammeverk som skal føre til en mer effektiv, skalerbar og kvalitetssikret hverdag.
Vi skal utvikle tidsbesparende systemer for en stadig travlere arbeidshverdag
Vi skal bistå med en unik kombinasjon av teknisk og helsefaglig rådgivning
Vi skal redusere unødige driftsutgifter og tidkrevende arbeidsoppgaver
Vi skal tilby markedets beste teknologiske løsninger
Vi skal alltid være åpne for samarbeid, partnerskap og videreutvikling
Vi skal utelukkende levere skalerbare og bærekraftige løsninger
Vi skal gjøre databehandling sømløs og lett anvendelig

Tellu i tall
Tellu, i sin nåværende form, oppstod da Telenor E-Helse og Tellu IOT slo seg sammen i 2020.
Det var en uslåelig kombinering av Telenors brede kompetanse innen globale og skalerbare teleløsninger og Tellus unike kompetanse innen IOT-løsninger for e-helse og utvikling av plattformløsninger bygget på åpne standarder og robust teknologi.
Tellu eies av
Telenor 48%
Investinor 27%
Tellus ansatte 25%
800+ brukere har Tellus hjemmeoppfølging – øker hver måned
Tilbyr både komplette, integrerte løsninger med alle digitale og fysiske komponenter og programvare som binder sammen utstyr fra alle andre leverandører.
130+ norske kommuner bruker Tellus løsninger
33 000+ tjenestemottagere
100+ institusjoner bruker Tellus pasientvarsling
30+ svenske kommuner bruker Tellus løsninger
TELLU-FILOSOFIEN
Befolkningen blir stadig eldre. Det kan vi ikke løse med teknologi. Ansatte i helsesektoren klarer ikke holde tritt. De fortjener hjelp. Livet er uforutsigbart. Det vil ikke endre seg.
Det vi kan gjøre, er å utvikle best mulig verktøy, basert på bærekraftige premisser og riktig holdning for å komme det i møte.
Vi har som mål å tilby en enklere, tryggere og mer fleksibel hverdag for både de som gir og mottar hjelp til å leve et friskere og mer verdig liv.
Vår filosofi er at alle er åpne for å motta hjelp og støtte dersom det gjøres på deres premisser. Derfor skal vi alltid strebe etter å lage løsninger som er så tilpasningsdyktige, anvendelige og fleksible som mulig.
Av og til betyr det å ligge aller fremst på teknologifronten. Av og til betyr det å tilrettelegge for så god mellommenneskelig kontakt som mulig.

Tellu ble skapt og dannet i Norge, og norske kommuner og institusjoner er, og kommer alltid til å utgjøre, størstedelen av kundemassen vår. Men teknologiens natur kjenner ingen fysiske grenser, og i årene fremover kommer Tellu til å stadig utvide både internasjonale partnerskap og ambisjoner.
Vi er allerede en del av det svenske markedet for e-helse-tjenester, og TelluCare-plattformen, programvaren vår, de teknologiske løsningene våre og pakketeringen av høykvalitetsprodukter inngår også stadig som en del av anbudsløsninger presentert av partnere i Skandinavia, Norden og Europa.
Vi tror på det personlige.
Tellu har regionskontorer og representanter over hele landet. Vi tilbyr produkter og tjenester som er personlige og behandler sensitive data, og derfor legger vi stor vekt på direktekontakt mellom deg som kunde og bruker og faktiske, tilgjengelige personer.
Ta gjerne kontakt; vi sitter på like mange svar som vi tilbyr løsninger, og vi tar gjerne en dialog for å kartlegge hvilke behov dere har.
Kontakt oss
Kontakt salg
Telefon : +47 900 78 210
Epost : post@tellu.no
Support & service
Vår Supportportal
Telefon : +47 672 112 40
Epost : support@tellu.no

Adresse, faktura og andre henvendelser
Besøk oss: Lysaker Torg 15, 1366 Lysaker
Postadresse: Lysaker Torg 15, 1366 Lysaker
Generelle henvendelser: post@tellu.no
Faktura: 917519919@autoinvoice.no
Administrasjonen
LIUBOV KOKORINA
CHIEF GOVERNANCE, RISK AND COMPLIANCE OFFICER
Kommersielt
Produktutvikling
Kontakt oss via skjema
Har du spørsmål om hvordan tjenestene fungerer? Eller er det noe annet du er interessert i å snakke med oss om?
Fyll ut skjemaet, så vil du bli kontaktet av rett person!




